Izrada Web Shopa – 3 bitne stvari kod Izrade Online Trgovine

1. Budite unikatni

Ukoliko ne proizvodite vlastite proizvode, velika je vjerojatnost da koristite slike i opise dostavljene od proizvođača, što je dosta loša ideja kod kvalitetne izrade web shopa. Vaš sadržaj je u pravilu isti kao i kod ostalih online trgovina koje prodaju proizvode od zajedničkog dobavljača.

Savjetujemo da kod svake izrade web shopa, dostavljene materijale od dobavljača barem “prepričate”, tj. napišete sličan opis svojim riječima.

2. Provjerite konkurenciju

Iako se ovo ne odnosi isključivo na izradu web shopa, već i na sve ostale izrade web stranice, bitno je upoznati konkurenciju i njihove pozicije na pretraživačima vezano uz ključne riječi koje vas zanimaju. Ono što je također neophodno kod svake izrade web shopa, jest upoznati i pregledati konkurentske online trgovine kako bi se pobliže upoznali s njihovim način prikaza proizvoda te samom intuitivnošću pri procesu kupovine.

Ukoliko imate zastrajeli dizajn web shopa bez prilagodbe za mobilne ekrane, dugotrajni proces kupovine i registracije, teško dostupne informacije o dostavi i jamstvu, velika je vjerojatnost da gubite mnogo kupaca zbog neoptimiziranosti web shopa.

3. Izgradite društvenu prisutnost

Većina ljudi je danas upoznata s Facebookom i građenje društvenog profila tvrtke i proizvoda su jedan od obaveznih segmenata kvalitetne izrade web shopa.

Facebook morate gledati kao direktni marketinški alat prema ciljanoj populaciji koju bi vaš proizvod mogao interesirati. Komunikacija s kupcima, odgovaranje na pitanja u javnom okruženju, postavljanje akcija i popusta imaju veliki i direktan utjecaj na vašu prodaju.

Nadamo se da smo vam pojasnili nekoliko bitnih segementa kod izrade web shopa, te nas slobodno kontaktirajte ukoliko imate pitanja za nas.

Objavljeno: 22. Rujan 2015 u kategoriji: Blog

Back to Top