Web trgovine i fiskalizacija

Ako razmišljate o otvaranju web trgovine, sigurno ste saznali da će se morati fiskalizirati gotovinski promet putem web trgovina. Hrvatski Zakon, naime, definira kartični platni promet kao gotovinski i samim time potrebno je fiskalizirati poslovnu jedinicu koja prima kartične uplate. Pogađate, takva poslovna jedinica je i web trgovina.

Iako web trgovinama ovakva definicija gotovinskog prometa ne ide na ruku, morat će svoje poslovanje prilagoditi na jedan od sljedeća dva načina:

1. Izdavanje računa putem web trgovine
U ovom slučaju sustav web trgovine izravno komunicira s poreznom upravom te šalje račune na fiskalizaciju. Kupac u web trgovini izvrši uplatu na temelju ponude koja generira račun sa svim potrebnim elementima te se taj račun šalje poreznoj upravi na fiskalizaciju. Ovaj način zahtjeva dodatni rad na web trgovini te samim time povećava početne troškove otvaranje web trgovine.

2. Izdavanje ponude i naknadna fiskalizacija
Drugo rješenje, već implementirano u sve sustave web trgovina, jest izdavanje ponude na temelju koje kupac plaća robu. Nakon što je sustav web trgovine izdao ponudu i kupac platio robu, vlasnik trgovine izdaje račun na svojoj već postojećoj fiskalnoj blagajni. Za ovakvo fiskaliziranje računa vlasnik web trgovine ima 48 sati od uplate po ponudi.

Drugi način koji smo opisali pomaže vlasnicima da smanje troškove otvaranja web trgovine i nastave koristiti svoj postojeći sustav tj. fiskalnu blagajnu.

U slučaju da imate pitanja vezana uz web trgovine i fiskalizaciju, pošaljite nam e-mail, rado ćemo Vam odgovoriti.

Objavljeno: 30. Ožujak 2013 u kategoriji: Blog

Back to Top