Društveni SEO

Pojam dobre SEO (eng. Search Engine Optimization) optimizacije ne može se zamisliti bez integracije društvenih mreža. Do prije godinu dana, možda je to bilo funkcionalno, kada su tražilice još eksperimentirale signalima s društvenih mreža i još nisu bile relevantan čimbenik pri pozicioniranju stranica (eng. Page Ranking), no početkom 2013. godine tražilice su promijenile svoje algoritme pozicioniranja te su sada društvene mreže obavezan sastojak uspješne SEO kampanje!

Internet se stalno mijenja i napreduje pa se tako i stari način pozicioniranja stranica na osnovi povratnih veza (back-linkovi) promijenio. Takav algoritam pozicioniranja popularizirao je Google, i iako se još uvijek koristi, Google i ostale tražilice shvatile su da su društvene mreže promijenile samu prirodu interneta i vrednovanja relevantne informacije.

Korisnici na internetu komuniciraju sa stranicama na razne načine povezane s njihovim identitetom – identitet je ključ društvenog SEO-a. Google daje autoritet korisnicima kao što daje stranicama te sad korisnici svoj autoritet i relevantnost na stranicu prenose društvenim signalima. Ti signali govore Googleu i ostalim tražilicama da je neki korisnik, sa specifičnim afinitetima i interesima, odobrio određeni sadržaj na nekoj stranici. Što više takvih signala stranica ima od relevantnih korisnika, to veći autoritet postaje za to područje. Takvi društveni signali uključuju obične glasove (kao npr. Facebook like), dijeljenja (tweet-ovi), pa čak u nekim slučajevima i komentari. Google i ostale tražilice integrirale su društvene signale u svoje algoritme pozicioniranja stranica.

Nije upitno da će utjecaj društvenih mreža na tražilice s vremenom sve više rasti. Dodatni plus pri optimizaciji stranica za društvene mreže i aktivnom vođenju društvenih profila jesu generiranje prometa kroz veliki broj kanala, građenje identiteta, komunikacija s korisnicima i aktivno sudjelovanje u njihovoj svakodnevnici.

Društveni SEO  za cilj ima optimizaciju web stranice za te društvene signale i tako poveća pozicioniranje (eng.rank) same stranice na internet tražilicama.

Intraweb nudi svojim klijentima cijelu paletu usluga usmjerenih optimizaciji za društvene mreže:

  • Optimizacija stranice za interakciju s korisnicima
  • Izrada profila na svim relevantnim društvenim mrežama za vaše poslovanje
  • Aktivno vođenje društvenih profila 
  • Kontinuirana optimizacija sadržaja web stranice

Kontaktirajte nas i saznajte više o našim uslugama

Objavljeno: 17. Listopad 2013 u kategoriji: Blog

Back to Top