AdWords rječnik

Prije upuštanja u ikakve priče o AdWords sustavu potrebno je upoznati se s ključnim pojmovima koji će Vas pratiti kroz razgovore s agencijama i sam AdWords sustav.
AdWords oglas je oglas koji se izrađuje u AdWords sustavu. Namjena mu je preusmjeriti korisnike sa google tražilice i partnerskih stranica na Vašu Web stranicu. U većini slučajeva izrađuju se tekstualni, slikovni ili animirani AdWords oglasi.

Grupa oglasa je skup oglasa koji imaju zajedničke značajke kao što su ključne riječi, cijenu po kliku ili područje oglašavanja. Bitno je grupe oglasa strukturirati na način da donose najveću dobit uz najmanji trošak tako da se pametno kategoriziraju oglasi, ključne riječi, cijene po kliku i ostale značajke unutar grupe oglasa.

AdWords kampanja se sastoji od nekoliko grupa oglasa a za cilj ima još veću mogućnost diversifikacije ciljanja korisnika putem dodatnih mehanizama optimizacije.

Ključna riječ je pojam ili upit koji korisnik upisuje u google tražilicu.Potrebno je jako dobro razumjeti koncepte ključnih riječi kako bi se optimalno locirala sredstva u kampanji.

Iznos koji plaćate Google-u za pojedinačnog korisnika koji klikne na Vaš oglas. Cijena po kliku varira ovisno o velikom broju faktora kao što su kvaliteta oglasa, kvaliteta stranice i odabrane ključne riječi.

Maksimalni iznos koji ste spremni potrošiti u određenom periodu.

Pojedinačni prikaz oglasa. Ne naplaćuje se.

Web stranice koje su se odlučile prikazivati svojim korisnicima AdWords oglase (npr. Index.hr, jutarnji.hr, net.hr, lokalpatrioti.com…)

Google.hr, google.com, google.de… svi se oni smatraju pretraživačkom mrežom. Oglasi koji se prikazuju iznad, desno ili ispod rezultata pretraga smatraju se oglasima na pretraživačkoj mreži.

 

Objavljeno: 3. Prosinac 2012 u kategoriji: Blog

Back to Top