SEO Optimizacija – Linkovi

SEO optimizacija i popularnost linkova

 

Nakon optimiziranja koda, sadržaja i ključnih riječi, ostatak SEO optimizacije je natjecanje u popularnosti, bazirano na stranici koja linka na Vas. Svaka stranica koja linka na vas govori „hej, ova stranica je korisna“, što Google-u govori da je za određeni pojam Vaša stranica relevantna.

No tu nije kraj širenju popularnosti pomoću SEO optimizacije. Sjećate se što bi se dogodilo kada bi u školi jedna od popularnih osoba rekla da je nešto cool? Odjednom je to nešto postalo mnogo popularnije nego što bi postalo da je prosječna osoba rekla za tu istu stvar da je cool.

Ono što je bitno kod SEO optimizacije, jest da Google razmišlja na isti način, linkovi sa autoritatvnih web stranica vrijede mnogo više od linkova sa novih ili slabo posjećenih web stranica. Krajnji rezultat toga je ono što Google naziva PageRank. Ostali pretraživači imaju sličan sistem popularnosti linkova, no sve su u biti mjerilo online važnosti Vaše web stranice.

 

Više Linkova, viši PageRank, bolja rangiranost – SEO optimizacija

Kako bi web stranica dobila na važnosti i bila bolje rangirana, potrebno je izgraditi linkove sa ostalih web stranica – posebno sa jakih i popularnih stranica (stranica sa jakim prometom i visokim PageRankom). Postoji više različitih načina stavljanja linkova na Vašu stranicu, dok su neki dobri, ostali mogu ozbiljno naštetiti rangiranju stranice na pretraživačima.

SEO optimizacija se ne odnosi samo na dobivanje čim više linkova na Vašu stranicu. Potrebno je dobro ispitati kvalitetu i pouzdanost stranica na kojima ćete objaviti link, budući da Google neke stranice smatra “link farmama” i one mogu ozbiljno naštetiti trudu oko SEO optimizacije.

Neki od dobrih načina su komentiranje na blogu, pisanje kvalitetnih članaka i širenje informacija sa linkom na stranicu preko društvenih mreža poput Facebook-a i Twittera.


Dobivanje pouzdanih i prirodnih linkova ključ je off site SEO optimizacije

SEO optimizacija

Zbog broja ljudi koji se natječu u SEO optimizaciji i rangiranosti, postalo je uobičajeno da tvrtke pokušavaju prevariti sistem. Većina tog varanja uključuje proces automatskog građenja linkova i većinu vremena jeu biti neefikasno. SEO optimizacija se ne može uspješno odraditi “preko noći”.

Kako bi se izbjegli prevaranti (BlackHat SEO optimizacija), Google je povjerenje stavio u ključnu ulogu dobrog rangiranja. Ovo povjerenje nije zasnovano na količini linkova koju imate, već na tipu i kvaliteti svakoga linka i ukupnog dojma vaših linkova. Zbog ovog sistema povjerenja vrlo je važno da linkove dobivate prirodno i ciljate samo na kvalitetne linkove. SEO optimizacija se radi sporo i dugotrajno, ali temeljito.


SEO optimizacija i dobivanje linkova sa kvalitetnim sadržajem

SEO optimizacija nas uči da je jedan od najboljih načina za generiranje linkova – pogodite što? Stvaranje kvalitetnog sadržaja i objavljivanje na web stranicu. Link od toga članka je nakon objave potrebno širiti kroz društvene mreže, portale, blogove i forume. SEO optimizacija se mnogo oslanja na društevene internet aktivnosti i interakciju sa članovima. Želite stvoriti tip članka koji je ciljano napisan ili toliko visoke kvalitete da će ga korisnici viralno širiti po društenim mrežama. SEO stručnjaci ovaj tip sadržaja često nazivaju „linkbait“, budući da je dizajniran kako bi privlačio čitatelje da šire linkove.

 

SEO optimizacija – trebate li platiti za ovu uslugu?

Trebate li platiti usluge SEO optimizacije ovisi o vašoj situaciji i marketiškim ciljevima. Ako želite izgraditi popularnu web stranicu koja privlači veliki broj posjetitelja biti će potrebno potražiti pomoć oko SEO optimizacije. Ukoliko web stranice koristite samo za prezentaciju poslovanja, te ne ciljate na internet klijente, nema potrebe za ulaganjem i trošenjem vremena oko SEO optimizacije.

Ne vezano za Vašu poslovnu situaciju i ciljeve, uvijek je preporučljivo koristiti usluge profesionalaca kad je u pitanju kod i struktura web stranice. Rijetko se isplati “brzinsko” učenje stručnijih dijelova SEO optimizacije, uzevši u obzir da se mijenjanju na tjednoj bazi. Kvalitetan i unikatan sadržaj i građenje linkova su stvari koje možete raditi samo ako imate vremena i volje.

SEO optimizacija je veoma dinamično i zanimljivo područje razvoja weba, te je dobro pitanje – “Što nas novog očekuje u narednim godinama?

 

IntraWEB studio

Izrada web stranica Rijeka

Izrada web stranica Pula

Objavljeno: 6. Rujan 2012 u kategoriji: Blog

Back to Top